Friday, February 10, 2012

Year 2012

Hey there peeps! Dah lama tak update blog. Wuu~ Sorry. Anyway bukan ada orang nak baca pun. LOL. So its 2012. And a year of SPM for me. Yay x(

How's life? Good? Oh okay (Y) Mine is great. Yeah totally. These days saya banyak menghabiskan masa tuition. Kat sekolah tak focus pun. Pfft -,- So me. Hmm tahun ni paling banyak dugaan. No problem. Apa orang kata, bersusah susah dahulu, bersenang senang kemudian. Its better to struggle now than later. Its better to study now than later.  Its better to be scold now than later. Its better to cry now than later. Right?

I spend more time having fun than studying. Honestly, i don't know what i'm doing. I'm trying my best to do the best but i guess i've failed. So MOM AND DAD, I'LL DO BETTER.

Dan kepada Syabira, Fatin and Hanim. Kita maybe jarang tegur. Tapi saya tak lupa korang. There's no way i'm leaving you guys. Kita dah kawan lama. I'm sorry for making you guys feel that way. Saya akan doakan kita semua lulus SPM. Berjaya sama sama. Susah senang sama sama.

Dan tak dilupakan kepada Faj, Naabihah and Fatin Haris. saya tahu korang sayang saya. Pfft hahaha! Saya nak mintak maaf jugak kalau saya ada buat apa apa tanpa saya sedar yang membuatkan korang terasa. Okay and terima kasih sebab korang banyakkkkkk tolong saya. Terima kasih banyak banyak.

I'm trying my best to change myself. To someone better. For myself and everyone. And i'm asking you guys to help. Thank you. Thats all

                                                                                                                                 Sincerely,
                                                                                                                                Shasha

No comments: